Persbericht: Senioren betalen per 1 januari meer voor ritje

Geschreven door Andre Leermakers

december 22, 2022

De energiecrisis raakt ook de organisatie van het Seniorenvervoer Boxtel. Door de stijging van de kosten voor het opladen van de auto’s, heeft het bestuur besloten om de ritprijs per 1 januari te verhogen. Maar er is ook goed nieuws: in het nieuwe jaar kunnen ook ouderen uit Gemonde gebruikmaken van de dienst.

Senioren met een bonnenboekje betalen met ingang van 1 januari geen 1,50 euro maar 2 euro voor een enkele rit uit het bonnenboekje. Losse tochtjes kosten straks 2,50 euro in plaats van 2 euro. De bonnenboekjes met 10 ritten worden aangepast qua uiterlijk en kosten straks geen 15 maar 20 euro. De ‘oude’ boekjes kunnen nog gewoon gebruikt worden tot ze op zijn. Er hoeft niet bijbetaald te worden.

Naast het verhogen van de ritprijs verruimt het bestuur van Seniorenvervoer Boxtel vanaf 1 januari ook het werkgebied. Vanaf dan is het voor ouderen uit Gemonde mogelijk om ritjes aan te vragen. Hier kreeg het bestuur al regelmatig verzoeken voor. Deze worden straks dus ingewilligd.

Misschien vind je dit ook interessant…

Nieuwsbrief 3 december 2022

Hieronder kunt u onze 3e nieuwsbrief van 2022 lezen met veel interessante informatie over nieuwe vrijwilligers, een...

Stichting Seniorenvervoer Boxtel - Nieuwe Nieuwstraat 7 - 5283CA - Boxtel - www.seniorenvervoerboxtel.nl - info@seniorenvervoerboxtel.nl - 06-12 518 715 - kantoor: de Rots