Persbericht: Vanaf 31 januari rijdt Seniorenvervoer Boxtel weer

Geschreven door Andre Leermakers

januari 25, 2022

Vanaf 31 januari rijdt Seniorenvervoer Boxtel weer!

Het bestuur en de teamleiders van Stichting Seniorenvervoer Boxtel zijn blij dat er versoepeld wordt en dat er positieve signalen zijn dat het virus minder ziekmakend is. Daarom is besloten om het Seniorenvervoer voor Boxtel, Esch, Liempde en Lennisheuvel weer op te starten. Vanaf 25 januari worden de nodige voorbereidingen getroffen en vanaf 31 januari zal het Seniorenvervoer weer gaan rijden!

Telefonische reserveringen zijn vanaf 31 januari ook weer mogelijk op werkdagen van 9.00u tot 13.00u via 06 – 12 518 715 voor één of meer ritten de volgende dag of later.

Passagiers die voor de lockdown al wekelijkse of dagelijkse ritten in de planning hadden staan worden vanaf 26 januari tot en met 28 januari gebeld of ze de wekelijkse ritten weer willen laten rijden. Andere klanten van het Seniorenvervoer worden via de pers en email op de hoogte gesteld.

“Wij zijn blij dat we weer kunnen gaan rijden voor onze Senioren,” aldus Hans Mestrum teamleider. “Wij hebben gemerkt dat veel mensen onze service waarderen en ze het zonde vonden dat we niet meer konden rijden. Maar er was begrip voor.”

Passagiers in de auto van het Seniorenvervoer dienen een FFP II(R) mondmasker te dragen (net zoals de chauffeur), tussen bestuurder en passagier is een spatscherm aangebracht en er zijn de nodige hygiëne middelen in de auto voorhanden. Deze voorzorgsmaatregelen dragen bij aan de bescherming van chauffeur en passagier.

Op www.seniorenvervoerboxtel.nl kunnen klanten altijd de laatste informatie vinden en uitleg over de werkwijze. Met meer dan 50 ritten per week waren vooral de woensdag, donderdag en vrijdag al flink bezet.

Download: Persbericht 26-01-2022 Vanaf 31 januari rijdt Seniorenvervoer Boxtel weer
Download: Update Corona Protocol Passagiers 31 januari 2022

Misschien vind je dit ook interessant…

Stichting Seniorenvervoer Boxtel - Europalaan 16 - 5283 AN Boxtel - www.seniorenvervoerboxtel.nl - info@seniorenvervoerboxtel.nl - 06-12 518 715 - kantoor: de Rots